Otolle ja Ukolle kultaa Isokyrön loppiaispaineista

7.1.2020

Vuoksenniskan Vesan painijat kävivät loppiaisena Isosskyrössä painimassa.

Otto Huuhtanen neljä esimmäistä ottelua niskalenkillä. Ensimmäisenä Otolle hävisi Kokkolan Eero Törmänen . Sitten Laihian Matias Onnenlehto kolmantena Jalasjärven Samuel Saari ja seuraavaksi Vaasan Oliver Linna . Viidennessä ja viimeisessä ottelussa vastaan tuli Joensuun Luca Räty , jolle Huuhtanen hävisi pistein 14-7, mutta Otolla oli paras pöytäkirja ja näin Otto voitti sarjan 13v 40kg.

Sarjassa oli kuusi painijaa.

Ukko Korhonen voitti ensimmäisessä ottelussa selätyksellä Joensuun Matvei Vaismanin ja myös selätyksellä toisessa ottelussa Vaasan Sampo Rintamäen.

Ukon sarja 13v 34kg.Sarjassa oli kolme painijaa

Thomas Havia sai pronssia 17v 42kg:n sarjassa .Thomas hävisi ensin Vaasan Aron Saloselle ja toisessa ottelussa Alavuden  Arnas Samuilisille. Sarjassa oli kolme painijaa.

Vuoksenniskan Vesa oli kymmenes 16 seuran joukossa kolmella painijalla. kilpailuihin otti osaa 114 painijaa