Kolme sarjavoittoa Vuoksenniskan Vesan painijoille

13.10.2019

Vuoksenniskan Vesan painijat osallistuivat hyvällä menestyksellä kuuden pojan voimin lauantaina Kuusankoskella järjestettyihin vapaapainin ikäkausipaineihin. Sarjavoittoihin ylsivät kolmella voitolla Thomas Havia sarjassa 39 kg, yhdellä voitolla Otto Huuhtanen sarjassa 41kg sekä Ukko Korhonen niin ikään yhdellä voitolla sarjassa 34 kiloa. Elias Särki sijoittui hopealle sarjassa 39 kg ja Niklas Salpakari otti pronssia 53 kilon sarjassa. Palkinnoille yltäneet imatralaiset painivat 14-vuotisten ikäluokassa. Aleksi Salpakari sijoittui neljänneksi 11-vuotisten ikäluokassa sarjassa 43 kiloa.

Vuoksenniskan Vesan painijat sijoittuivat Voikkaan Urheilu Veikkojen järjestämässä kilpailussa kaikki ikäluokat huomioiden seurapisteissä neljänneksi 19 seuran joukossa. 14 vuotisten ikäluokassa sijoitus oli toinen Lahden Ahkeran jälkeen Heinolan Iskun jäädessä kolmanneksi. Kilpailuihin otti osaa 76 painijaa.