Kolme pronssia Järvenpäästä

7.1.2019

Vuoksenniskan Vesan painijat osallistuivat sunnuntaina Järvenpäässä perinteisiin Loppiaispaineihin, johon osallistui tänä vuonna 121 painijaa 23: sta eri seurasta. Kotiin tuomisina oli tällä kertaa kolme pronssia, yksi kuudes, seitsemäs ja kahdeksas sija. Pronssille painivat Ukko Korhonen sarjassa 32 kg, Otto Huhtanen sarjassa 38 kg ja Valtteri Auvinen sarjassa 71 kg. Thomas Havia sijoittui sarjassa 38 kg kuudenneksi ja seurakaveri  Aleksi Salpakari seitsemänneksi. Niklas Salpakari oli 8. sarjassa 42 kiloa. Kaikki pojat painivat kadettien eli 17-vuotisten ikäluokassa. VuVe sijoittui seurapisteissä seitsemänneksi kadettien ikäryhmässä Ylä-Tikkurilan Kipinän ja Järvenpään Voimailijoiden viedessä kärkisijoitukset.